unnamedcheater?

View previous topic View next topic Go down

unnamedcheater?

Post by Razor on Tue Mar 29, 2016 10:33 am

i am not sure if i would call this a complaining but this board was more suitable for this kind of chat. anyway i was on the ctf server yesterday. and i seen this unnamedplayer from italy before on the all weapons ffa server as well. he sure have a very strange attitude. as we all know i tend to be annoyed by the whole unnamedplayer usage. but for a very good reason. if they obviously knows how to play and knows how to chance their settings and yet still uses the alias unnamedplayer it pisses me off. usually i take a closer look at any player named unnamedplayer before judging them. and i know a couple of them are actually new to the game. while carrying the alias legitimate. but the rest of them just got something to hide. if they can change settings like snaps and rate which are nowhere in the menu configuration. then they know how to change their alias too. anyway this guy had changed snaps and rate settings etc. and also anarki model and had chat binds. this is the kind of unnamedplayer i dont like. so i began to question his usage about the alias. and why he dont use realnick. he confessed he had something to hide which i suspected and also that he had hax but he so called dont use them as he says. while speccing him shortly i saw no usage of any cheats which is why i didnt ban him. but that doesnt prove he dont cheat. it turns out he was a member of the infamous idio7 clan

alias: UnnamedPlayer
ip: 151.2*
location: italy
model: anarki
rate: 25000
snaps: 40

W@tchman: stop crying fella
UnnamedPlayer: ok king of quake pff
W@tchman: king of quake is tox dumb
UnnamedPlayer: i saw better players in quake than you w@
UnnamedPlayer: tox?
W@tchman: he is my master
UnnamedPlayer: yours,not mine
W@tchman: course its not yours... you're a noob you dont have master
UnnamedPlayer: pff you are crying
UnnamedPlayer: not me
W@tchman: no crying just saying the true
UnnamedPlayer: i'm now in ffa like a newer bc i left it some years ago
UnnamedPlayer: but i'm not noob
Razor: well anyone who arent noob learned to change name from UnnamedPlayer
Razor: only noobs and cheaters uses unnamedplayer. which one are u?
UnnamedPlayer: i don't want to use mi nick
UnnamedPlayer: i'm not a cheater
UnnamedPlayer: i won some tournaments so i'm noob?
UnnamedPlayer: perfect
Razor: what tournament did u win?
W@tchman: lol?? i didnt suspect you... you're not obviously a cheater bc if you was you had really horroble cheats
Razor: kid bengala. if he used wallhack u wouldnt see it right away
UnnamedPlayer: i have hacks but i don't want use it
Razor: tnx for that one
W@tchman: you should use... you really need them
UnnamedPlayer: i play as a pure player
Razor: what hacks do u have that u dont use?
UnnamedPlayer: and if i use my nick i'll get ban,so i don't use it
UnnamedPlayer: lagbot,auto aim
Razor: wtf is a lagbot?
UnnamedPlayer: auto movements
UnnamedPlayer: is a sperimental hack
Razor: did u write it or did u find it somewhere?
UnnamedPlayer: my clan invented it
Razor: so whats the name of the autoaim u have?
Razor: did ur clan also make it? or did u download it?
UnnamedPlayer: clan made it and sended by skype
UnnamedPlayer: i don't use my hacks
Razor: if u did u would be banned already
UnnamedPlayer: why
Razor: bc cheating is not accepted on those servers
W@tchman: you obviously dont wanna show your identity bc you got something to hide
Razor: watchman
UnnamedPlayer: yeah
Razor: thats the exact reason
Razor: why i questioned the whole unnamedplayer usage
Razor: when PLAMEN come around to cheat
Razor: he also uses UnnamedPlayer
UnnamedPlayer: ohoh PLAMEN
UnnamedPlayer: i know PLAMEN
W@tchman: raz this guy should be banned
Razor: watchman well he has not broke any rules yet
UnnamedPlayer: but without cheat he is a nice player
W@tchman: yeah but when you gone he will certainly use his cheats against me
UnnamedPlayer: i don't want use nicks
Razor: well if u wanna fake. at least create a unique fake nick
UnnamedPlayer: but also beginners comes in unnamedplayer form
Razor: yea. but i question it depending on their play style
Razor: if they are new they are new
Razor: u obviously knew how to change ur settings
Razor: so by default i questioned ur usage about ur alias
UnnamedPlayer: you gets funny to call me noob
Razor: real players knows how to play with game legit
UnnamedPlayer: i said i have hacks
Razor: u said ur clan sent it on skype
W@tchman: so why you got hacks saved?
Razor: why do u keep cheats backed up?
Razor: so what do u need them for? u are either gonna use them or pass them further to other wannabe cheaters
UnnamedPlayer: but i'm a pure player!
Razor: now isnt that funny? u said u never used ur cheats sent to u but yet u have bans in quake
UnnamedPlayer: yes
Razor: now what is the reason for ur bans?
UnnamedPlayer: bc my style is strange
Razor: was it bc u had ur cheats in use?
UnnamedPlayer: nope
UnnamedPlayer: i never use it
Razor: why else would anyone think u cheat?
UnnamedPlayer: i have a strange style of play
Razor: u were in a clan who used cheats and they even sent u (a clan member)
Razor: and u didnt use?
UnnamedPlayer: yep
Razor: sorry but i dont really buy this story
UnnamedPlayer: maybe i had bans bc i was in a cheater clan
UnnamedPlayer: so i use unnnamed for this reason
Razor: if u study ur own chat u have told me today
Razor: u would find a couple flaws
UnnamedPlayer: he thinked that i cheat like other members of clan
Razor: aha so u were accused for cheating clan members?
Razor: there is a clan like that in quake already
Razor: they tag 'idio7'
Razor: pretty much every player in that clan cheats
UnnamedPlayer: lol
Razor: and if u accuse them u get banned from their servers
UnnamedPlayer: my clan is dead
UnnamedPlayer: i left idio7 clan


Razor

Posts : 50
Join date : 2016-01-09

View user profile

Back to top Go down

Re: unnamedcheater?

Post by Para on Tue Mar 29, 2016 1:29 pm

So if danger comes back online ask him if there were other italians in that clan besides marco. If it is marco/tampax feel free to ban.
And yeh if I saw his name I would instantly ban him, so that is true.

Para

Posts : 319
Join date : 2015-03-14

View user profile

Back to top Go down

Re: unnamedcheater?

Post by Booones on Wed Mar 30, 2016 3:01 am

Last time I have seen tampax he played on rate 45000. I asked him about it and he tried to convince me it's the best setting. Maybe it was BULL$EYE. He is an old player that plays on 25000 40 with noghost. He's from Italy judging by his old nickname which was in the colors of the Italian flag. Seen him few times with the idio7 clan tag.

Booones

Posts : 33
Join date : 2015-11-09

View user profile

Back to top Go down

Re: unnamedcheater?

Post by Nitro on Fri Apr 01, 2016 2:34 am

i'm also from italy, but i don't remember anyone that used the name "tampax" xD
from time to time i also use the tag unnamedplayer (usually when i don't want to chat) plz use /tell command to make sure <3

Nitro

Posts : 5
Join date : 2016-02-15

View user profile

Back to top Go down

Re: unnamedcheater?

Post by Para on Fri Apr 01, 2016 6:30 pm

Well, it was just a guy who enjoyed annoying Razor. That's all Razz

Para

Posts : 319
Join date : 2015-03-14

View user profile

Back to top Go down

Re: unnamedcheater?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum